Politică de rambursare și retur
Pentru a fi eligibil pentru o returnare sau rambursare, produsul dumneavoastră trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie împachetat corespunzător pentru livrare (în cazul în care produsul se returnează prin curier).
Situații în care nu se acceptă returnare sau rambursare:
- Produs cu semne vizibile de folosire.
- Orice produs care nu este în starea originală, nouă.
- Orice produs care a depășit cele 14 zile de la achiziție (livrare).
Important de reținut: MiereCurată oferă transport gratuit la comenzile care depășesc 350 lei.
Odată ce produsul este recepționat, vă vom transmite un email pentru a vă anunța de primirea produsului returnat. De asemenea, vă vom notifica aprobarea sau respingerea produsului returnat (în funcție de condițiile, starea produsului etc).
Dacă aceasta este favorabilă, se va demara procesul de rambursare, iar suma respectivă va fi vizibilă în contul dvs (de pe care s-a efectuat plata), în aproximativ 1-3 zile lucrătoare. În cazul în care plata produsului s-a efectuat cu numerar (la livrare), vă vom contacta în vederea stabilirii unui cont bancar în care să putem efectua transferul.
Rambursări întârziate sau neprocesate
În cazul în care nu s-a efectuat rambursarea, vă rugăm să verificați din nou contul bancar. Apoi vă rugăm să contactați banca emitentă a cardului dvs. După aceste verificări, dacă tot nu s-a efectuat rambursul în cont, vă rugăm să ne contactați la contact@mierecurata.ro.